lunes, 26 de enero de 2009

Més enllà del que podem veure...



-Anàlisi del anunci:

En primer lloc, l’anunci es du a terme en un espai aïllat, fet que ens fa entendre que mentre juguem, no necessitem a ningú més, sinó que ens aïllem de la resta del món i ens introduïm en la història del joc.

En segon lloc, la dona, protagonista de l’anunci, representa a un personatge irreal i característic d’un videojoc.

En tercer lloc, la cara de la dona de l’anunci, juntament amb les seves trenes ens representa la forma triangular del comandament de la PlayStation, juntament amb el vestit que la seva forma del tirants quadrats i el color negre representa l’aparell de la PlayStation.

En quart lloc, la taula representa les dues posicions en les que es pot col•locar l’aparell de la PlayStation, de forma vertical i horitzontal.

En cinquè lloc, també ens transmet que no cal que estiguem atents als progressos de la humanitat, ja que no hem format parts d’ells; sinó que, el que hem de tenir en compte és el progrés a la ciutat, és a dir, dins del joc, progressar fins passar-nos el joc.

En sisè lloc, quan la dona esmenta la riquesa mental, s’enfoca amb un primer pla el seu gran front il•luminat. Detall que és necessari per donar la importància que pretenen. Aquest fet ens transmet que hem de dedicar el nostre temps a jugar, i així és com aconseguirem la riquesa mental.

Per últim, el temps del cronòmetre va saltant cap endavant i cap enrere, com si les escenes estiguessin desordenades, i ordenant-les poguéssim rebre un altre missatge. En aquest cronòmetre, finalment ens mostren els símbols del comandament ( triangle, rodona, ics, quadrat).

Sembla sorprenent, que un anunci que dura aproximadament uns quaranta segons, transmeti tants missatges amagats, però així és, nosaltres som el comerç d’aquestes publicitats, els que finalment, comprem aquests productes... Però en realitat som conscients d'aquest fet?

No hay comentarios: